Regulamin

Regulamin sklepu

Spis regulaminu:

§1 Wstęp

§2 Definicje

§3 Postanowienia ogólne

§4 Zasady korzystania ze sklepu internetowego

§5 Zasady pielęgnacji obuwia

§6 Zawarcie umowy sprzedaży

§7 Realizacja i dostawa

§8 Ceny i metody płatności

§9 Uprawnienie do odstąpienia od umowy

§10 Reklamacje dotyczące towarów

§11 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

§12 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

§13 Postanowienia końcowe

§1 Wstęp

1. Sklep internetowy genicco.pl dostępny pod adresem: https://genicco.pl prowadzony

jest przez Genicco Nikodem Pyrz, ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP:

9462579128, REGON 367226168.

2. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą pisemnie pod adresem

korespondencyjnym: Sklep Genicco Nikodem Pyrz, ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026

Lublin, telefonicznie: 510 561 100 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne,

zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient), lub za

pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@genicco.pl

§2 Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą

prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje

Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Sprzedający – Genicco Nikodem Pyrz, ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP:

9462579128, REGON 367226168

3. Kodeks Cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz.

93 ze zm.);

4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach

sklepu internetowego genicco.pl

5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem

https://genicco.pl, za pośrednictwem, którego Klient może w szczególności składać

Zamówienia i dokonywać zakupów towarów na odległość;

6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towaru lub towarów w rozumieniu ustawy

Kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta, zawarta pomiędzy Genicco

Nikodem Pyrz, a Klientem zawierana na odległość z wykorzystaniem serwisu

internetowego Sklepu;

8. Zakupy na odległość – umowa sprzedaży towarów zawarta na odległość w rozumieniu

ustawy o prawach konsumenta, tj. umowa zawarta z klientem w ramach

zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej

obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem środków porozumiewania się na

odległość do chwili zawarcia umowy włącznie, za pośrednictwem sklepu

internetowego.

9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o

świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

10. Ustawa – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia

Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

12. Zamówienie Click&Collect – zamówienie na odległość, które Klient sam odbiera we

wskazanym podczas składania zamówienia punkcie.

§3 Postanowienia ogólne

1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym

regulaminem.

2. Sklep internetowy genicco.pl działający pod adresem https://genicco.pl prowadzony

jest przez: Genicco Nikodem Pyrz, ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP:

9462579128, REGON 367226168.

3. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego

pod https://genicco.pl. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8

Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

4. Sklep internetowy, działający pod https://genicco.pl, prowadzony jest przez Genicco

Nikodem Pyrz.

5. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a.) zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu

internetowego;

b.) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w

ramach sklepu internetowego;

c.) warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu

internetowego;

d.) zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w

ramach Sklepu Internetowego.

6. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez

system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych

wymagań technicznych.

7. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie

uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem

do Internetu.

8. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Genicco Nikodem Pyrz zastrzega sobie

możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do

osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o

powyższym powiadomieni.

9. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie.

10. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności

ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do

zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

§4 Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu internetowego jest rejestracja w jego

ramach.

2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza

rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.

3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie

danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

4. Genicco Nikodem Pyrz może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu

Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów

Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez

Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

a.) podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą,

niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób

trzecich,

b.) dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych

osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,

c.) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Genicco Nikodem Pyrz za

zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami

korzystania z sieci Internet lub godzące w jego dobre imię.

5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie

może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Genicco Nikodem Pyrz.

6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze

świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki

techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa

świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i

modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a.) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np.

treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i

inne prawa osób trzecich,

b.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania,

w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

c.) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu

internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

d.) korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz

dla Genicco Nikodem Pyrz,

e.) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego

jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f.) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego

na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z

ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

g.) zapoznania się z Zasadami pielęgnacji obuwia

8. Opinie w sklepie internetowym

a.) Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego

wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.

Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu

w Sklepie Internetowym.

b.) Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta

wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online

umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na

pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii

oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu

pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę

zaproszenia.

c.) Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie

Internetowym Sprzedawcy.

d.) Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie

Internetowym.

e.) Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań

bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji

wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności

intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

f.) Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie

Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów

sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam

Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.

g.) Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

§5 Zasady pielęgnacji obuwia

Buty są szczególnie narażone na działanie czynników zewnętrznych, takich jak wilgoć,

brud, sól, którą posypuje się chodniki zimą, oraz czynników mechanicznych, jak

wielokrotne zginanie i otarcia. Właściwa pielęgnacja przedłuża żywotność obuwia,

wszelkich wyrobów skórzanych, zapewnia dobry wygląd oraz podnosi komfort

użytkowania produktu. Pełne zasady dostępne pod linkiem Zasadami pielęgnacji

obuwia.

§6 Zawarcie Umowy sprzedaży

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego i

dokonania zakupów na odległość należy wejść na stronę internetową

https://genicco.pl, dokonać wyboru towaru, jego rozmiaru i jego kolorystyki,

podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi

komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

3. Klient może również zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem drogi e-mail lub

Infolinii Sklepu, o których mowa w rozdziale §1, pkt. 2 niniejszego Regulaminu, w

wyznaczonych godzinach jej pracy, ustalonych przed Sprzedawcę dla Klienta.

4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do

koszyka.

5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” –

Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru

Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz

informacjami dostępnymi na stronie.

6. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich

niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

Zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny i kosztów dostawy towaru.

Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

a.) przedmiotu zamówienia,

b.) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów

dostawy oraz dodatkowych kosztów,

c.) wybranej metody płatności,

d.) wybranego sposobu dostawy,

e.) czasu dostawy.

7. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu,

Polityki prywatności, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz

naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.

8. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Genicco

Nikodem Pyrz Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu i rodzi obowiązek

zapłaty ceny za towar oraz kosztów dostawy.

9. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną Genicco

Nikodem Pyrz – Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia.

10. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, kiedy Klient otrzyma na adres

swojej poczty elektronicznej powiadomienie potwierdzające wysyłkę zamówienia.

11. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży telefonicznie lub drogą e-mail,

potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży zostanie dostarczone Klientowi identycznie

jak w §5, pkt 8 niniejszego regulaminu najwcześniej w chwili dostarczenia Zamówienia.

Sprzedawca informuje, że dla zachowania najwyższych standardów Obsługi Klienta i ze

względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy telefoniczne prowadzone z Infolinią są

rejestrowane.

12. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z

Regulaminem.

§7 Realizacja i dostawa

1. Sprzedawca dostarcza zamówiony towar na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Dostarczenie towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie

składania Zamówienia lub w przypadku Zamówienia Click&Collect do wskazanego

przez Klienta w trakcie składania zamówienia miejsca odbioru.

3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy

wolne od wad.

4. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem własnym, przesyłką

kurierską. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia lub w

przypadku Zamówienia Click&Collect do wskazanego przez Klienta w trakcie składania

zamówienia miejsca odbioru. Klient jest zobowiązany do odbioru zamówienia w ciągu 5

dni roboczych. Nieodebranie zamówienia skutkuje jego anulowaniem.

5. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania

Zamówienia do Klienta. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę wzmożonej ilości

zamówień, ten zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówień, których

kolejność realizacji wyznacza czas ich złożenia Sprzedawcy, licząc od zamówień

najwcześniej złożonych. O zaistniałym fakcie, Klient zostanie poinformowany oddzielną

wiadomością, na wskazany adres e-mail, podany podczas składania zamówienia.

6. Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie,

a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności

elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co

powinno nastąpić w terminie 5 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był

w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.

7. Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po

zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu

płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie

Sprzedającego.

8. Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości

lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o

wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem

(płatnego przy odbiorze).

9. Dowód zakupu jest wysyłany wraz z zamówionym towarem, wybranym przez

Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu

miejsca wydania rzeczy w terminie wskazanym w §6 pkt. 5. Po otrzymaniu zamówienia

Klient jest zobowiązany do zweryfikowania otrzymanego towaru pod kątem ewentualnie

widocznych wad, między innymi zniszczeń, zabrudzeń, innych. W przypadku ich

stwierdzenia klient zobowiązany jest do ich zgłoszenia poprzez wysłanie maila na adres

biuro@genicco.pl (do 48h od momentu odbioru). W przypadku braku zgłoszenia towar

dostarczony uznaje się za pełnowartościowy i wolny od jakichkolwiek wizualnych wad.

10. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie klikając

tutaj.

11. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych

postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na

podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku

faktury VAT.

12. Sprzedawca jest zobowiązany i zobowiązuje się do przygotowania odprawy celnej,

dla przesyłek wysłanych do krajów, w których jest ona wymagana.

13. W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania

zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców nie

będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Klient zostanie

poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia

i możliwych rozwiązaniach. W tej sytuacji Klient ma prawo dokonać wyboru i wyrazić

zgodę na częściową realizację zamówienia lub zrezygnować z całego zamówienia.

§8 Ceny i metody płatności

1. Ceny Towarów podawane są w polskiej walucie i zawierają wszystkie składniki, w tym

podatek VAT.

2. Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy.

3. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

a.) przelewem na numer konta bankowego:

24 1950 0001 2006 0025 2977 0001

b.) płatnością w systemie PayU, PayPal

4. Promocje organizowane w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej

promocji nie stanowi inaczej.

§9 Uprawnienie do odstąpienia od umowy

1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, przysługuje

prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny,

składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni i wysyłając je na adres

Genicco Nikodem Pyrz, podany w niniejszym Regulaminie. W przypadku zamówień

Click&Collect możliwe jest także dokonanie zwrotu towaru w salonie, z którego odbierał

zamówienie.

2. Klientowi niebędącemu konsumentem (wg pkt. 1), ale będącemu osobą fizyczną

prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą, dla której Umowa Sprzedaży nie

ma charakteru zawodowego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na

odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w

terminie 14 dni i wysyłając je na adres biuro@genicco.pl

3. Termin, o którym mowa w ustępie 1 i 2 liczy się od dnia, w którym nastąpiło

dostarczenie Towaru.

4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego

upływem. Spółka zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie Towarów kompletnych,

nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy

zabezpieczające, które umieszczone były na Towarze w chwili jego objęcia w

posiadanie przez Klienta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za

niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że

zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru oraz wszystkich

wymaganych dokumentów będących przedmiotem odstąpienia powinien nastąpić

niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot

ceny towaru i kosztów pierwotnego dostarczenia towaru (w przypadku zwrotu

wszystkich towarów z zamówienia) nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Sklep

może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy w przypadku braku wszystkich wymaganych

rzeczy, będących przedmiotem odstąpienia.

6. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

Genicco Nikodem Pyrz

ul. Fryderyka Chopina 15

20-026 Lublin

(POLSKA)

6. Dokumentacja będąca przedmiotem odstąpienia od umowy może zostać przekazana

Sprzedawcy razem ze zwracanym towarem lub inną formą:

a.) w formie zdjęcia lub skanu na adres e-mail: biuro@genicco.pl

b.) listownie na adres firmy z §8 pkt. 5

7. Zwracany przez Klienta Towar oraz jego oryginalne opakowanie powinno zostać

opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający zabezpieczenie towaru przed

uszkodzeniami w trakcie transportu. Oryginalne opakowanie towaru, jak, np. karton od

butów stanowi nieodzowną część towaru i jest jego integralną częścią.

8. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Sklep zwraca koszty pierwotnego

dostarczenia rzeczy, jednakże do wysokości najtańszego możliwego do wyboru

sposobu dostawy towaru.

9. Sprzedawca nie przyjmuje wysłanych do niego paczek z „pobraniową” metodą

płatności (obowiązkowa płatność przy odbiorze).

10. Pozostałe informacje dotyczące procesu odstąpienia od umowy, zostały zawarte

przez Sprzedawcę tutaj.

§10 Reklamacje dotyczące towarów

1. Genicco Nikodem Pyrz jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady Towaru

zakupionego przez tego klienta, w zakresie określonym przepisami ustawy Kodeks

Cywilny /rękojmia/. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi generowana jest tylko wówczas,

jeśli wada fizyczna zostanie przez kupującego stwierdzona /zauważona/ przed upływem

dwóch lat od dnia wydania towaru. W ciągu dwóch lat od dnia stwierdzenia wady

kupujący ma prawo zgłosić wadę oraz złożyć stosowne oświadczenie o sposobie

rozwiązania zgłoszenia-wymiana towaru na wolny od wad, zwrot gotówki, obniżenie

ceny, naprawa.

2. Zgłoszenia wad należy kierować na adres biuro@genicco.pl Genicco Nikodem Pyrz

zobowiązuje się do rozpatrzenia każdego zgłoszenia w terminie do 14 dni.

3. Genicco Nikodem Pyrz nie jest producentem towarów.

4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma

internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i

przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi

interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla

konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu

dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub

umowy o świadczenie usług.

§11 Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Genicco Nikodem Pyrz podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego

działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i

zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone

przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Genicco Nikodem Pyrz o wszelkich

nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać

pisemnie na adres: genicco.pl – sklep internetowy; Genicco Nikodem Pyrz, ul.

Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin; (POLSKA), mailowo pod adresem:

biuro@genicco.pl lub przy użyciu Infolinii Sklepu pod numerem 510 561 100.

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji,

rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. Genicco Nikodem Pyrz zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie

do 14 dni.

§12 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów

sklepu jest Sprzedający.

2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z wymaganiami

Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy

95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli RODO oraz Ustawą o

świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych

zostały opisane w Polityce prywatności

§13 Postanowienia końcowe

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Genicco Nikodem Pyrz, a

Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane

sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Genicco Nikodem Pyrz a

Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zostaje

poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Genicco Nikodem Pyrz.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie

przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną

oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Regulamin obowiązujący od dnia 01.01.2025 genicco.pl