Zatwierdzona w dniu: 16.04.2025r.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej
https://genicco.pl jest Nikodem Pyrz wykonujący działalność gospodarczą pod firmą
GENICCO Nikodem Pyrz, adres siedziby: ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, adres
do doręczeń: ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP: 9462579128, REGON:
367226168, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
adres poczty elektronicznej: biuro@genicco.pl, dalej „Administrator”, będący
jednocześnie Usługodawcą. , miejsce wykonywania działalności: ul. Fryderyka Chopina
15, 20-026 Lublin, adres do doręczeń: ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP:
9462579128, REGON: 367226168, adres poczty elektronicznej (e-mail):
biuro@genicco.pl, zwany dalej „Administratorem”.
Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są
przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane
dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA
DANYCH
CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe
za pośrednictwem strony https://genicco.pl w przypadku:
skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego. Dane osobowe są
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony
interes Administratora.
zapisania się przez użytkownika do Newslettera w celu przesyłania informacji
handlowych drogą elektroniczną. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu
odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza
następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
Imię i nazwisko,
Adres e-mail,
OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe użytkowników
przechowywane są przez Administratora:w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo,
jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający
okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat cztery, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń
związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie
zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi
przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być
podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat cztery, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń
związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje,
w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres
IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu
operacyjnego.
Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o
linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach,
podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest
prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na
ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie
funkcjonalności tych usług.
Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie
profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu
podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji,
zachowań i postaw.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których
dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
przetwarzane zgodnie z prawem,
zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu
przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane
oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie
dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCHDane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta
Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym
przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności,
albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych
danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich
przetwarzania (administratorzy).
Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego
Obszaru Gospodarczego (EOG).
PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH
POPRAWIANIA
Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych
oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w
dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podstawy prawne żądania użytkownika:
Dostęp do danych – art. 15 RODO
Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
Sprzeciw – art. 21 RODO
Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną
wiadomość e-mail na adres: biuro@genicco.pl
W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych
praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie
później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na
skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł
spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy
informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o
zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
PLIKI „COOKIES”
Strona Administratora używa plików „cookies”.
Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na
stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do
prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość
opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
W ramach strony stosowane są rodzaje plików „cookies”: sesyjne i stałe
„Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu
końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
„Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez
czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez
użytkownika.
Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu
interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o
sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej
użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na
stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych
użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego
komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe
informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w
ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych
objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem
osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z
naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub
zniszczeniem.
Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i
modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą
elektroniczną.W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio
przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
POLITYKA COOKIES
Poniższa Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych
na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług
drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.
§ 1 DEFINICJE
Serwis – serwis internetowy działający pod adresem https://genicco.pl
Serwis zewnętrzny – serwis internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców
Administratora
Administrator – GENICCO Nikodem Pyrz, adres siedziby: ul. Fryderyka Chopina 15, 20-
026 Lublin, adres do doręczeń: ul. Fryderyka Chopina 15, 20-026 Lublin, NIP:
9462579128, REGON: 367226168, świadcząca usługi drogą elektroniczną za
pośrednictwem Serwisu oraz przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji w
urządzeniach Użytkownika
Użytkownik – osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą
elektroniczna za pośrednictwem Serwisu.
Urządzenie – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem,
którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu
Cookies (ciasteczka) – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na
Urządzeniu Użytkownika
§ 2 RODZAJE COOKIES
Cookies wewnętrzne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika
przes system teleinformatyczny Serwisupliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika
przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych
Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez
Serwis lub Serwisy zewnętrzne podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po
zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika.
Cookies trwałe – pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez
Serwis lub Serwisy zewnętrzne do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są
usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja
Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po
zakończeniu sesji Urządzenia.
§ 3 BEZPIECZEŃSTWO
Mechanizmy składowania i odczytu – Mechanizmy składowania i odczytu Cookies nie
pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji
poufnych z Urządzenia Użytkownika. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika
wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest praktycznie niemożliwe.
Cookie wewnętrzne – zastosowane przez Administratora Cookie wewnętrzne są
bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników
Cookie zewnętrzne – za bezpieczeństwo plików Cookie pochodzących od partnerów
Serwisu Administrator nie ponosi odpowiedzialności.
§ 4 CELE DO KTÓRYCH WYKORZYSTYWANE SĄ PLIKI COOKIE
Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu – Administrator może przechowywać w
plikach Cookie informacje o preferencjach i ustawieniach użytkownika dotyczących
Serwisu aby usprawnić, polepszyć i przyśpieszyć świadczenie usług w ramach Serwisu.
Marketing i reklama – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystują pliki Cookie
do celów marketingowych oraz serwowania reklam Użytkowników.Administrator oraz Serwisy zewnętrzne wykorzystuje pliki Cookie
do zbierania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin,
statystyki Urządzeń Użytkowników czy statystyki zachowań użytkowników. Dane te
zbierane są w celu analizy i ulepszania Serwisu.
Serwowanie usług multimedialnych – Administrator oraz Serwisy zewnętrzne
wykorzystuje pliki Cookie do serwowania Użytkownikom usług multimedialnych.
§ 5 MOŻLIWOŚCI OKREŚLANIA WARUNKÓW PRZECHOWYWANIA I UZYSKIWANIA
DOSTĘPU NA URZĄDZENIACH UŻYTKOWNIKA PRZEZ SERWIS I SERWISY ZEWNĘTRZNE
Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące
zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies
Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach
komputerowych i urządzeń mobilnych dostępna są na stronie: jak wyłączyć cookie.
Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki
Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika za pośrednictwem którego
Użytkownik korzysta z usług Serwisu.
§ 6 WYMAGANIA SERWISU
Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może
spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu.
Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające
funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób
możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie.
§ 7 ZMIANY W POLITYCE COOKIE
Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Cookie bez
konieczności informowania o tym użytkowników.Wprowadzone zmiany w Polityce Cookie zawsze będą publikowane na tej stronie.
Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Cookie.